علت صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی علت صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی
تاریخ : جمعه 5 اسفند 1401
نویسنده : میثم جعفری

ماشین‌های لباسشویی جدید شستن لباس‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کنند و تنها با فشار دادن چند کلید می‌توانید شستشو را شروع کنید. البته در کنار این قوت باید بدانیم که ماشین لباسشویی از قطعات زیادی تشکیل شده است که هر کدام ممکن است دچار عیب و نقصی شده و فرآیند شستشو را مختل کند. در ادامه این مقاله به بررسی ایرادات ماشین لباسشویی ال جی می پردازیم تا در شناسایی و رفع ایراد به شما کمک کنیم. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید می توانید با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید. در ادامه این مقاله با خبر آنلاین همراه باشید.

بررسی عیوب لباسشویی و راه حل ها از نظر نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان
در مقاله زیر با ما همراه باشید تا برخی از مهم ترین ایرادات ماشین لباسشویی ال جی را با شما به اشتراک بگذاریم:

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی
شاید تا به حال این مشکل را نادیده گرفته اید و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل نبوده اید. اما بد نیست بدانید که این مشکل ممکن است به دلیل گیرکردن جسم خارجی در داخل دستگاه و یا معیوب بودن یکی از قطعات داخلی باشد. در هر دو حالت ماشین لباسشویی باید توسط تکنسین واحد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان برای عیب یابی بررسی شود. گاهی اوقات ممکن است سکه، دکمه، کلید و ... با برخورد به دیواره های ماشین لباسشویی باعث ایجاد صدا شوند. لازم است قبل از راه اندازی ماشین لباس ها را جستجو کرده و جیب ها را خالی کنید. هنگام اضافه کردن لباس حتما به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید زیرا وزن بیش از حد دیگ لباسشویی ممکن است صدای اضافی ایجاد کند. در پشت دستگاه تعدادی پیچ و مهره وجود دارد که وظیفه جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه در هنگام حمل و نقل را بر عهده دارند. اگر این پیچ ها را پس از نصب باز نکرده باشید، ممکن است باعث ایجاد نویز اضافی شود. همچنین ماشین لباسشویی باید کاملا و محکم روی زمین قرار گیرد. اگر ماشین تراز نباشد صدا ایجاد می کند. در صورتی که دستگاه پس از بررسی این موارد همچنان سر و صدا می کند، با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

نشت آب از ماشین لباسشویی ال جی
مشکل دیگری که ممکن است برای ماشین لباسشویی به وجود بیاید، مشکل تخلیه آب است. عیب یابی ماشین لباسشویی اگر سطحی باشد کار سختی نیست و می توانید خودتان مشکل را بررسی و رفع کنید. اما در صورت عدم موفقیت می توانید با نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان تماس گرفته و کمک بخواهید.
برای ورود و تخلیه آب، دستگاه باید به دو شیلنگ ورودی و خروجی متصل شود. در صورت بروز مشکل در اتصالات این شیلنگ ها و یا مسدود شدن شیلنگ ها به هر دلیلی، نشت آب رخ می دهد. برای عیب یابی، شیلنگ های متصل به دستگاه را بررسی کنید و از باز بودن مجرای تخلیه آب مطمئن شوید. در صورت مشاهده انسداد با واحد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید. سعی کنید شیلنگ ها را تا حد امکان صاف و بدون پیچ و تاب نگه دارید. فیلتر تخلیه آب ماشین لباسشویی را نیز بررسی کنید تا در صورت مسدود بودن آن مشکل برطرف شود. در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

 خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی و رفع این مشکل توسط نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

در میان مشکلات ماشین لباسشویی، شاید هیچ کدام ترسناک تر از روشن یا خاموش نشدن ماشین در حین کار نباشد. این مشکل ناشی از اختلالات الکتریکی در دستگاه است و ممکن است تعمیر قطعات معیوب هزینه زیادی داشته باشد. البته بهترین کار این است که سریعا با نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید و مشکل را با آنها در میان بگذارید تا با حضور در محل مشکل را برطرف کنند. زیرا هرگونه تاخیر در این امر می تواند منجر به گسترش مشکل و افزایش خسارات شود.
یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه می تواند ذوب دوشاخه به دلیل وجود بار زیاد باشد. برای تعویض دوشاخه سریعا با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید. همچنین دستگاه دارای خازن پارازیت است که در صورت معیوب بودن دستگاه خاموش می شود. برد الکترونیکی دستگاه نیز باید توسط تکنسین واحد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان بررسی شود تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود. بنابراین بهتر است ابتدا دستگاه را از برق بکشید و از سالم بودن دوشاخه مطمئن شوید. سپس در صورت نیاز به تعویض پارازیت با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید. اگر مشکل حل نشد از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان بخواهید برد الکترونیک را به دقت بررسی کند.

 خشک کن ماشین لباسشویی ال جی به درستی کار نمی کند

اگر خشک کن به درستی خشک نشود، ممکن است اتصالات برق دستگاه مشکل داشته باشد و به دلیل نوسانات برق، تایمر دستگاه معیوب باشد. همچنین ممکن است کلید خشک کن فعال نباشد. یکی دیگر از دلایل این امر اضافه کردن لباس بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی است. برای یافتن فیوزها و پریزهای برق مفقود شده باید توسط تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان بررسی شود. اگر مشکل برطرف نشد از نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان بخواهید المنت، ترموستات و خازن th را بررسی کند.



|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره سیاست، اقتصاد، ورزش، حوادث، فرهنگ و گردشگری را در اینجا بخوانید.